Jak przebiega proces realizacji Twojego zamówienia
Jak przebiega proces Twojego zamówienia w sklepie online?
Przeglądając strony z naszymi ofertami, trafiłaś na wymarzoną kreację i złożyłaś zamówienie.
Dokonałaś fantastycznego wyboru! Dziękujemy Ci za wybór naszego sklepu.
Poznaj etapy jakie będą po sobie następowały przy realizacji Twojego zamówienia.
Jeszcze jedna ważna informacja:
Z chwilą złożenia zamówienia podałaś nam swoje dane adresowe i kontaktowe oraz wybrałaś opcję płatności i wysyłki.
Już na tym etapie chcemy Cię zapewnić, że wszystkie dane wrażliwe jakie zostawiasz w naszym sklepie są chronione certyfikatami bezpieczeństwa i postępujemy zgodnie z polityką prywatności, więc możesz być spokojna – nikomu ich nie udostępniamy oraz nie będziemy Cię zasypywać niechcianymi wiadomościami.
Etapy realizacji zamówienia:
I ETAP
Po złożonym zamówieniu otrzymasz od nas pierwszą wiadomość z adresu bok@lakey.pl z potwierdzeniem jego złożenia. Warto dodać ten adres do książki kontaktów swojej poczty, aby uchronić się przed wpadaniem naszych wiadomości do Spamu.
W zależności od wybranej formy płatności – możesz otrzymać również informację od swojego operatora płatności elektronicznych, iż dokonałaś płatności za złożone zamówienie.
W przypadku wpłaty bezpośrednio na nasze konto lub wybierając opcję wysyłki za pobraniem – takiego potwierdzenia nie otrzymujesz.
W ciągu 24h od złożenia zamówienia otrzymasz od nas wiadomość z prośbą o podanie swoich wymiarów sylwetki.
Uprzedzając Twoje pytanie – czemu o to prosimy?
Wiedz proszę, że dbając o Twoje zadowolenie i chęć zmniejszenia ryzyka źle dobranego rozmiaru w zakupach na odległość, oferujemy bezpłatną usługę sprawdzenia poprawności wybranego rozmiaru.
Jak to wygląda w praktyce?
Otrzymasz wiadomość z prośbą o podanie swoich wymiarów wraz z dokładną instrukcją, jak dokonać pomiaru. Nie martw się – jest to banalnie proste. Będziesz do tego potrzebowała tylko centymetra. Następnie odsyłasz nam swoje wymiary. Sprawdzimy je w oparciu o tabelę rozmiarów oraz techniczne wytyczne dla wybranej przez Ciebie sukienki lub kombinezonu. Efektem analizy wymiarów jest wiadomość w której możesz przeczytać, że :
- Prawidłowo wybrałaś rozmiar i zamówienie przekazujemy do realizacji,
- Rozmiar został błędnie określony, proponujemy zmianę rozmiaru – czekamy na Twoją decyzję,
- Wybrana przez Ciebie kreacja nie będzie pasowała w rozmiarze standardowym i koniecznością będzie indywidualne dopasowanie ( czyli propozycja przygotowania odzieży na Twoje wymiary) – czekamy na Twoją decyzję.
II ETAP
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
- Przy rozmiarach standardowych (na tym etapie otrzymasz informację na swoją skrzynkę – Twoje zamówienie zmieniło status ( w realizacji - kompletowanie zamówienia), zamówienie kierowane jest do magazynu lub na pracownię w zależności od dostępności wybranego modelu ( w zamówieniu podajemy czas realizacji, który od tej chwili zaczyna swój bieg).
· Przy zamówieniach indywidualnych (Na tym etapie otrzymasz informację na swoją skrzynkę – Twoje zamówienie zmieniło status ( w realizacji z usługami dodatkowymi) – szytych z dopasowaniem do Twoich wymiarów, zamówienie przekazywane jest na pracownię.
Tu nasze ekspertki wykrajają na krojowni i dopasowują do Twoich wymiarów wybraną sukienkę lub kombinezon. Następnie zamówienie kierowane jest na szwalnie, gdzie wszystkie elementy są łączone w całość i wykańczane.
Kolejny przystanek to dział kontroli jakości, gdzie produkt sprawdzany jest pod względem jakości i zgodności ze złożonym zamówieniem, następnie zamówienie przekazywane jest do działu wysyłek.
Na tym etapie otrzymasz informację na swoją skrzynkę – Twoje zamówienie zmieniło status – Gotowe do wysłania.
III ETAP
Zamówienie zostaje spakowane i nadane zgodnie z Twoim wyborem, o czym zostaniesz poinformowana– Twoje zamówienie zmieniło status ( Wysłane).
Paczki z reguły są dostarczane w ramach usług kurierskich na terenie Polski w ciągu 24-48h. Przesyłki międzynarodowe realizowane są za pośrednictwem poczty polskiej w terminach zgodnych ze swoim regulaminem świadczenia usług transportowych.
Sprawdź na tym etapie swoją skrzynkę – powinno pojawić się powiadomienie z firmy kurierskiej z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki < opcja wyłącznie dostępna dla przesyłek krajowych>
Przesyłki kurierskie wysyłane są w dni robocze do godziny 19.00.
Ostatnia widomość dotycząca realizacji Twojego zamówienia to– Twoje zamówienie zmieniło status na Zakończone, gdzie podziękujemy Tobie za złożenie u nas zamówienia i poprosimy Cię o wystawienie opinii i recenzji na jednym z dwóch portali na naszym profilu Facebooka lub Google.
Moja Droga, wiesz już jak wygląda cały proces złożenia zamówienia, czas to teraz przetestować w praktyce – zapraszam Cię do złożenia już teraz Twojego zamówienia. W razie pytań skorzystaj z formularza kontaktu .